img_8065.jpg

    De-a lungul timpului am învățat multe lucruri. Chiar dacă am 18 ani, poate o vârstă destul de fragedă, în opinia unora(poate chiar și a mea), m-am hotărât ca astăzi să scriu despre tine.
Nu ştiu dacă ţi s-a mai spus, dar…

Ești special!

Ești special pentru ochii aceia frumoși ai tăi, pentru părul tău ondulat sau nu, pentru felul în care te îmbraci, pentru modul tău de a gândi, pentru cum îţi place să combini lucrurile între ele, pentru glumele tale, pentru energia ta, pentru zâmbetul acela al tău, pe care sper că-l porți mereu cu tine.

Ești frumos!

TU trebuie să fii mereu pe primul loc, din orice punct de vedere.
TU ești cel mai important.

Poate că a sunat cam egoist, dar chiar nu merită să te lași pe tine pentru altcineva. Puțini sunt cei care îți vor binele și-ți sunt mereu aproape. Mulți se dau drept a fi cei mai buni prieteni, iar atunci când ai cea mai mare nevoie de ei, dintr-o dată simţul vizual, cât şi cel auditiv dispar. La un moment dat m-am gândit să învăț limbajul semnelor, poate că așa mă făceam și eu simțită… Știu că a sunat dur, dar în unele cazuri o explicație frumoasă și dulce nu te va putea trezi niciodată la realitate.                                                                                                                           “Someone really close to you today might mean nothing to you tomorrow. It can all change in the blink of an eye.”                                                                                                                   
De câte ori vei avea ceva de spus, să nu taci. SPUNE TOT CE AI DE ZIS!
Știi cum e vorba aia: Sunt cetățean și am drepturi ? Aplic-o! Ai dreptul la un punct de vedere, ai dreptul la consolare, ai dreptul de a te apăra ori de cate ori ai nevoie.

Nu-ți încarca  sufletul. Mă repet, eliberează-te de sentimente ori de câte ori simți nevoia. Cuvintele nespuse ajung să te macine, ajungi într-un moment în care ai vrea să te eliberezi, dar din păcate… It’s too late, darling.  Faptul este consumat, la fel şi tu.
În ziua de astăzi puțini mai sunt oameni. Majoritatea au devenit canibali. S-a ajuns să ne mâncăm unii pe alții. Într-adevăr, am auzit şi eu că acea carne este bogată în tot felul de vitamine, fier si proteine şi că are un gust inexplicabil(ba de pui, ba de vită, cine ştie?), dar mai faceţi fraţilor şi voi o pauză. Prea mult strică!

Dacă primești ură, asta nu înseamnă că trebuie să o dai mai departe. Transform-o în bunătate.
Ajută persoanele din jurul tău, așa cum poți tu. Oricât de mic ar fi gestul, crede-mă că are o importanță imensă.

Acum,spre final, am doar trei rugăminți:

trăiește-ți viața!

Fii om!

Iubește-te pe tine şi pe cei din jurul tău!

Stăpâneşte-ţi latura negativă și lasă-ţi sufletul să emane cu totul altceva

– eu îi spun… empatie.

 

kisses

 

 

 

Leave a comment